Czy Twoja firma posiada strategię rozwoju przedsiębiorstwa?

Skontaktuj sie z nami!

Restrukturyzacja poprzedzona analizą

W restrukturyzacji ważny jest każdy krok. Stawiamy przede wszystkim na analizę, która będzie podstawą do stworzenia planu restrukturyzacji. Tylko w ten sposób będziemy mogli go poprawnie wdrożyć. Podczas tworzenia planu restrukturyzacji sprawdzamy, które obszary firmy, przynoszą najwięcej dochodów, a które obszary generują koszty możliwe do usunięcia. W dobie kryzysu najważniejsza jest szybka diagnoza i reakcja. Tylko stworzenie w pełni wykonalnego planu restrukturyzacji umożliwi odniesienie sukcesu.

Liczy się czas i dobry program merytoryczny

Udana restrukturyzacja to nie tylko policzalny spadek kosztów, ale także zbudowanie trwałej struktury, aby sięgać wysoko i wygrywać na rynku w dłuższej perspektywie. Podczas restrukturyzacji powinniśmy skoncentrować się na analizie, planie restrukturyzacji oraz jego wdrożeniu. Warto korzystać z dostępnych rozwiązań ekspertów, którzy mają na tym polu doświadczenie.

Czy Twoja firma posiada strategię rozwoju przedsiębiorstwa?

Czy Twój biznes co roku zwiększa przychody?
Czy Twoja firma posiada strategię rozwoju przedsiębiorstwa?


Pracownicy gaszą pożary, czy mają ściśle zaplanowany dzień? Rozwój wymaga tego by każdy w Twojej firmie wiedział za co odpowiada i miał zaplanowane zadania do zrealizowania na kolejne dni.
Organizacja procesów i wiedza dokąd zmierza Twoja firma jest podstawą do osiągnięcia dwucyfrowych wzrostów.

W ramach BPO wprowadzamy optymalizację procesów biznesowych w celu usprawniania organizacji.

Odpowiedz na poniższe pytania by dowiedzieć się, w którym punkcie jest Twój biznes:

  • Każdy z pracowników ma dokładnie zaplanowany dzień pracy – 8h jest podzielona na procesy, które realizuje w ramach programu
  • Każdy z pracowników wie, kto się w firmie czym zajmuje
  • Struktura firmy jest jasno rozpisana, każdy z pracowników ma do niej dostęp
  • Firma ma jasno wyznaczoną ścieżkę rozwoju i każdy z pracowników ma pełną świadomość dokąd zmierza firma
  • Zarząd firmy co miesiąc otrzymuje raport z dochodów i przychodów firmy


Jeśli przynajmniej na jedno z powyszych pytań odpowiedziałeś NIE - najwyższa pora udoskonalić proces organizacji Twojej firmy.

Jeśli chcesz udoskonalić procesy w swojej firmie...

Nasze Doradztwo Biznesowe to to, czego potrzebujesz!

Porozmawiajmy