Mapa Strategii a outsourcing procesów back-officowych
Mapa strategii oraz odpowiednio zaprojektowane procesy na podstawie Mapy Strategii z pewnością mają istotne przełożenie na zysk operacyjny (EBIT) firm. Aby rozwijać firmę na rynku, należy oprócz zapewnienia konkurencyjnych produktów i usług w umiejętny sposób skalować jej organizację i procesy.
“ Występuje wysoka komplementarność usług outsourcingu procesów biznesów oferowanych przez BPO Champions z usługami doradczymi z użyciem metodyki Growing Pains.”
3 kroki do zaprojektowania mapy strategii we własnej firmie:
- Jakie są kierunki rozwoju i ścieżka wzrostu firmy? – Przygotowanie Mapy Strategii z użyciem metodyki Growing Pains
- Jak poprawić efektywność i marżę operacyjną firmy? – Audyt procesów i projektowanie efektywnej organizacji i systemów zarządczych w oparciu o metodykę Growing Pains
- Jak zmniejszyć koszty back-office i zapewnić wysoką jakość procesów wspierających działalność operacyjną wraz ze wzrostem firmy? – Outsourcing procesów back-officowych do BPO Champions
Bez wątpienia procesy back-office to ważne obszary wsparcia biznesu takich jak: działy IT, HR, obsługa księgowości i finansów, kontrola podatków, zarządzanie danymi, opieka nad dokumentami, usługi prawne. Główne obszary działalności back office:
- Koordynowanie obiegu dokumentów i zarządzanie informacją.
- Zarządzanie pracami biurowymi, od archiwizacji dokumentów, przez dostarczanie rozwiązań teleinformatycznych, po wypełnianie faktur.
- Wspieranie w pracy poszczególnych działów front office.
Sprawdź nasze pozostałe wpisy umieszczone na blogu. Bez wątpienia dowiesz się z nich wiele przydatnych informacji pod kątem prowadzenia działalności oraz współtworzenia strategii marketingowych.